چه درمانی به درمان بیماران برای زندگی یک زندگی عادی کمک نارسایی کلیه Sexunal
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی به درمان بیماران برای زندگی یک زندگی عادی کمک نارسایی کلیه Sexunal

چه درمان می تواند به بیماران کمک نارسایی کلیه به یک زندگی Sexunal NormalSi شما نارسایی کلیه، بسیاری از چیزهایی است که می تواند زندگی جنسی خود را از جمله هورمون ها، اعصاب، سطح انرژی، و حتی پزشکی تاثیر بگذارد وجود دارد. خب، چه می توانید انجام دهید برای کمک به یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه به زندگی یک sexunal زندگی؟

چه درمانی کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به یک زندگی جنسی طبیعی است؟

1. درمان دیالیز مشترک

پیروی از رژیم غذایی تجویز شده و محدودیت مایعات. تمام داروها را به درستی و در مورد هر گونه عارضه جانبی دکتر خود بگویید. رهبری یک شیوه زندگی سالم است. باشد از چیزهای دیگر است که می تواند عملکرد جنسی شما تاثیر می گذارد، مانند مصرف بیش از حد الکل و انفیه آگاه است. اگر مشکل شما روانی، از جمله نگران جنسی، احساس اضطراب و افسردگی است، ممکن است برخی ورزش منظم و فعالیت برای کمک به نگه داشتن ذهن شما را اشغال کرده و می توانید تصویر بدن و شرایط فیزیکی را بهبود بخشد.

2. طب طبیعی چینی به بهبود زندگی جنسی

اگر عملکرد کلیه خود را می تواند به بهبود زندگی جنسی خود را عادی خواهد بود. در طب غربی، هیچ داروی موثر است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. در حالی که در طب چینی، است یک روش سیستماتیک از طب چینی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مخلوط مای کانگ، حمام درمانی، حمام پا، سوپ دارویی، و غیره، که می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه نیست طبیعی و موثر. این درمان ها قادر به گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، ماتریکس خارج سلولی، تامین مواد مغذی، از بین بردن استاز خون، کمپلکسهای ایمنی حل و حذف خود را کمپلکسهای ایمنی بدن است. بنابراین، آن را یک محیط خوب برای درمان کلیه خود را فراهم می کند. پس از یک دوره درمان، عملکرد کلیوی می تواند به شدت بهبود یافته است. هنگامی که عملکرد کلیه، هورمون ها، اعصاب و بهبود سطح انرژی تا حد زیادی بهبود یافته است. پس از آن زندگی جنسی خود را به حالت عادی خواهد بود.

البته، درمان برای شما مناسب است در وضعیت بیماری خود را در درجه اول بستگی دارد. معمولا، چندین درمان با هم ترکیب شده به منظور بهبود عملکرد کلیه است. شما می توانید خود را به پزشکان enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک گزارش همچنین می توانید پیام دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: